محمد متینمحمد متین، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره

❤❤عزیز خاله❤❤

.....

1392/1/25 16:39
نویسنده : خاله ریحانه
92 بازدید
اشتراک گذاری

سلام!

هیسسس ...آخه همه خوابن!خوابالان ساعت 3:53است.رفتم تو رختخوابم تا بخوابم اما خوابم نبرد اصلا هم حوصله درس خوندن ندارمناراحت

گفتم یه سر بیام تو اینترنت و نینی وبلاگ !یکم از وبلاگها رو دیدم بعد با خودم گفتم بیام برای تو از این روزا بنویسم خنثی

یه حس خیلی جالبیه خاله شدن!لبخند نمیدونم چه شکلی ای ولی سال دیگه این موقع تو در کنار ما هستی.خیال باطلبابایی امروز اومد خونه ما(مامان بزرگت)یه چند دقیقه ای نشست و رفت الان مامان و خاله الهه تو اتاقشون دارن حرف میزنن.

وای امتحان ریاضی ام رو خیلی بد دادم فک کنم 16و17بشم.اخه مریض بودم و نتونستم بخونم.گریه

امروز کلی عکس از لباسای خوشگل از  نت برات سیو کردم و به همه نشون دادم .مامانی میگه بعد از عید برات سیسمونی میگره منم که اون موقع امتحان دارم ولی میخوام برای خرید سیسمونی با مامانی و بابایی برم.ابرو

راستی تو هنوز معلوم نیست پسری یا دختر اما تا بهمن معلوم میشه بخاطر همینم فعلا اسم نداری!!!!نیشخند

وای خدا چقدر دوست دارم زودتر تو رو ببینم.چقدر بی صبر و بی طاقت شدم...نگرانافسوس

دوستت دارم غزیز خاله!قلبقلبقلبماچماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)